LGP-T Benzinli Atıksu Pompasının Uygulanışı
- Sıvı sıcaklığı 0℃ ile 40℃ arasında değişen temiz suyu aktarmak için
-Saha sulamanın yanı sıra su ve drenaj fabrikalar, madenler, belediye tesisleri ve benzerinde uygulanabilir.
LGP-T Benzinli Atıksu Pompasının Özellikler
1. Güçlendirilmiş pompa gövdesi daha dayanıklı ve güvenilir bir servis sunar
2. Kolay temizleme için özgün tasarımlı pompa gövdesi
3. Çok etkin hidrolik sistemiyle çark tasarımı
4. Mükemmel performansı ve uzun hizmet süresi ile Honda motor
5. Özel mekanik conta kullanılarak daha iyi sızdırmazlık etkisi
6. Düşük yakıt tüketimi
7. Honda Motor
Pompa
1. Alüminyum alaşımlı pompa gövdesi
2. Pasa karşı dayanıklı dökme demir çark
3. Maksimum emiş: 8m
4. Nominal emiş: 5m/120s
5. Giriş/Çıkış: 50 mm
6. Maksimum partikül çapı: 22mm
7. Sıvı sıcaklık aralığı: 0℃~40℃
Motor
1. Tek silindirli, 4-stroklu, hava soğutmalı
2. Maksimum Güç: 5HP
3. Silindir çapı: 163cc
4. Nominal hız: 3600rpm
Model | Güç | Yakıt deposu | Motor Yağı | Silindir çapı | Motor | Q(m³/h) | 0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 |
HP | Q(l/dk.) | 0 | 83.3 | 166.7 | 250 | 333.3 | 416.7 | 500 | 583.7 | 666.7 | |||||
LGP20-T | 5 | 2.8 | 0.55 | 163 | GX160H1PMB | H (m) | 25 | 24.1 | 22.5 | 20.6 | 18.6 | 16.1 | 13.5 | 10 | 6 |
No | Parça | Malzemeler |
1 | Çerçeve | Çelik |
2 | Motor | |
3 | Çıkış | Alüminyum |
4 | Conta | NBR |
5 | Çıkış Kapağı | Alüminyum |
6 | O-halkası | NBR |
7 | Tapa | |
8 | O-halkası | NBR |
9 | Pompa kapağı | Alüminyum |
10 | O-halkası | NBR |
11 | Mekanik conta | |
12 | Tapa | |
13 | Çark | HT200 |
14 | O-halkası | NBR |
15 | Difüzer | HT200 |
16 | O-halkası | NBR |
17 | O-halkası | NBR |
18 | Pompa gövdesi | Alüminyum |
19 | Conta | |
20 | Giriş | Alüminyum |
Model | DN1 | DN1 | L (mm) | W (mm) | H (mm) | H1 (mm) | H2 (mm) |
LGP20-T | 2" | 2" | 675 | 502 | 446 | 350 | 385 |
Model | GW (Kgs) | L (mm) | W (mm) | H (mm) | Miktar (PCS/20'TEU) |
LGP20-T | 42.8 | 700 | 520 | 470 | 175 |
Lütfen mesajınızı buraya bırakın, bir iş günü içinde sizinle iletişime geçeceğiz.